Organiseren

Schrikt het organiseren van je event je af? Heb je andere prioriteiten? 

Elke mens streeft naar gemoedsrust en ik kan je die bieden! 

Ik ga samen met jou op zoek naar de juiste formule. We bekijken de mogelijkheden in het gratis kennismakingsgesprek en gaan voor de beste aanpak.

Met meer dan 7 jaar ervaring in het organiseren van feesten, jeugdvakanties en beurzen weet ik waar de feestklokken hangen. Ik kan beroep doen op een groot netwerk lokale ondernemers die paraat staan voor elk facet van je event. Ik breng een schat aan expertise en creativiteit met me mee, waardoor je evenement opvalt en onvergetelijk wordt. Ongeacht de grootte van je evenement, je tijdsbeperkingen of je budget, ik kan een wereld van verschil maken.

Liever iets op maat? We shaken alles door elkaar en plukken uit elke formule wat jij nodig hebt!

Klein gelukske

449
  • Amai, das straf! Onder het motto ‘Less is more’ gaan we samen voor meer. Deze formule is het beste van beide werelden!
  • *kan aangevuld worden met pakket ‘host’

Team contentement

995
  • Wow, heftig! Minimale moeite, maximaal effect is hier de leidraad. Hier doe jij alleen ‘the fun part’ die voorafgaat aan jouw perfecte event!
  • *kan aangevuld worden met pakket ‘host’

In de gloria

1699
  • Dit is pure waanzin! Bij deze formule ben je te gast op je eigen event. Laat alles los, leun achterover en geniet!
  • *kan aangevuld worden met pakket ‘host’

This is how we do it

Tijdens een vrijblijvend en gratis kennismakingsgesprek bespreken we jouw wensen en bekijken we wat ik voor jou kan betekenen. Een wederzijdse klik is hierbij heel belangrijk. Daarna ontvang je een vrijblijvende offerte en Focusdocument. Indien je je hierin kan vinden, plannen we een brainstormsessie in. Tijdens deze brainstormsessie wordt de offerte en het Focusdocument overlopen en aangepast waar nodig ifv van je budget en wensen. In deze sessie worden de details besproken, vastgelegd en de laatste knopen doorgehakt. Daarna volgt de definitieve offerte. Hierin worden de aanpassingen verwerkt vanuit de brainstormsessie. Indien deze offerte wordt goedgekeurd door jou, worden deze bevestigd aan de derde partijen.

Ik ga voor je aan de slag en leg de look & feel van je event vast aan de hand van het Focusdocument en een moodboard.

Ik zorg ervoor dat alles tot in de puntjes is geregeld voor de grote dag. Afhankelijk van de formule die je kiest, ben ik er ook op de dag zelf om alles in goede banen te leiden. Mijn taak zit er pas op wanneer jij tevreden bent en genoten hebt.

Waarom een eventplanner?

Het inhuren van een eventplanner is geen luxe, maar eerder een investering in het succes van je evenement.

Gemoedsrust

Gemoedsrust en tijd zijn onbetaalbaar. Ik neem alle zorgen en moeite van je over zodat jij met een gerust hart naar het event kan toeleven.

Overzicht bewaken

Er komt heel wat kijken bij het organiseren van een evenement waardoor je het overzicht kan verliezen. Ons extern oog waakt over het geheel.

Our Process

Met een ruim archief aan contacten in verschillende segmenten en stijlen kunnen wij de juiste match maken. Elk feest is uniek en heeft daarbij andere noden en budgetten. We maken samen de puzzel!

Klein gelukske

449
  • Amai, das straf! Onder het motto ‘Less is more’ gaan we samen voor meer. Deze formule is het beste van beide werelden!
  • Kennismakingsgesprek
  • Brainstormsessie
  • Coördinatie naar de juiste leveranciers en locatie
  • Uitgedacht thema op maat
  • Gedeeld Pinterestbord
  • Aanvragen van 5 offertes
  • Focusdocument die na elk gesprek een update krijgt
  • Tips & tricks
  • 1 overlegmomenten
  • 1 locatiebezoeken
  • Coördinatie en aanspreekpunt van alle derden en personeel
  • Laatste check off dmv briefing aan personeel en derden
  • Problemen ter plekke meteen opgelost
  • Kilometervergoeding
  • 🡺 Excl. decoratie, muziek en geluid, catering, drukwerk, verhuurbedrijven, fotograaf,.. op maat.
  • 🡺 Extra regie-uren kunnen noodzakelijk zijn om de kwaliteit van het event te kunnen garanderen.
  • 🡺 Deze pakketprijzen zijn indicatief gezien voor elk event op maat wordt gewerkt
  • 🡺 Kilometervergoeding van €0.45/km buiten een straal van 15 kilometer vanuit Galmaarden

Team contentement

995
  • Wow, heftig! Minimale moeite, maximaal effect is hier de leidraad. Hier doe jij alleen ‘the fun part’ die voorafgaat aan jouw perfecte event!
  • Kennismakingsgesprek
  • Brainstormsessie
  • Coördinatie naar de juiste leveranciers en locatie
  • Uitgedacht thema op maat
  • Volledige thema uitwerking
  • Gedeeld Pinterestbord
  • Aanvragen van 7 offertes
  • Focusdocument die na elk gesprek een update krijgt
  • Draaiboek
  • Tips & tricks
  • Unieke teksten volledig op maat geschreven en gebracht
  • 2 overlegmomenten
  • 1 locatiebezoek
  • Budgetbeheer
  • Coördinatie en aanspreekpunt van alle derden en personeel
  • Gebruik van personeelsdatabank
  • Coördinatie drukwerk
  • 24/7 bereikbaar via whatsapp
  • Beschikbaarheid voor familie en vrienden
  • Laatste check off dmv briefing aan personeel en derden
  • Problemen ter plekke meteen opgelost
  • 🡺 Excl. decoratie, muziek en geluid, catering, drukwerk, verhuurbedrijven, fotograaf,.. op maat.
  • 🡺 Extra regie-uren kunnen noodzakelijk zijn om de kwaliteit van het event te kunnen garanderen.
  • 🡺 Deze pakketprijzen zijn indicatief gezien voor elk event op maat wordt gewerkt

In de gloria

1699
  • Dit is pure waanzin! Bij deze formule ben je te gast op je eigen event. Laat alles los, leun achterover en geniet!
  • Kennismakingsgesprek
  • Brainstormsessie
  • Coördinatie naar de juiste leveranciers en locatie
  • Uitgedacht thema op maat
  • Volledige thema uitwerking
  • Gedeeld Pinterestbord
  • Geen idee te zot-mindset
  • Alles gepersonaliseerd
  • Aanvragen van onbeperkt aantal offertes
  • Focusdocument die na elk gesprek een update krijgt
  • Draaiboek
  • Tips & tricks
  • Unieke teksten volledig op maat geschreven en gebracht
  • Onbeperkt aantal overlegmomenten
  • Onbeperkt aantal locatiebezoeken
  • Budgetbeheer
  • Aanvraag nodige vergunningen
  • Coördinatie en aanspreekpunt van alle derden en personeel
  • Gebruik van personeelsdatabank
  • Coördinatie en voorbereiding van een ritueel naar keuze
  • Coördinatie drukwerk
  • Opvolgen van RSVP’s
  • 24/7 bereikbaar via Whatsapp
  • Beschikbaarheid voor familie en vrienden
  • Laatste check off dmv briefing aan personeel en derden
  • Problemen ter plekke meteen opgelost
  • Nazorg event
  • Afbraak van materiaal van derden
  • 🡺 Excl. decoratie, muziek en geluid, catering, drukwerk, verhuurbedrijven, fotograaf,.. op maat.
  • 🡺 Extra regie-uren kunnen noodzakelijk zijn om de kwaliteit van het event te kunnen garanderen.
  • 🡺 Deze pakketprijzen zijn indicatief gezien voor elk event op maat wordt gewerkt